onsdag den 22. februar 2017

LU 2017

Landsudstillingen 2017 blev afholdt af Holbæk afd. i Svinningehallen. Jeg deltog med 4 hvide wienere, 6 dværgschecke og 1 hermelin, schecketegnet.
Det gik over al forventning :-)
Min lille hermelin, schecketegnet fik 95 point og blev bedste han blandt alle hermelinerne (179 tilmeldt). Det kommer vist ikke lige til at ske igen foreløbigt! Der var mange, der lagde mærke til den lille godte :-)
1,0 Hermelin, schecketegnet
(her som ungdyr, hvor han kan virke lidt langøret, men de er kun 5,2 cm :-))

Det gik også rigtig fint med dværgscheckerne. Det var første år, hvor der var nok dyr i racen til at kåre Bedst i Racen. Min Champion han vandt titlen, da han var eneste dyr i racen med 95 point. Jeg havde derudover en ung han med 94,5 point. Jeg vandt også Racepokalen for Dværgschecker i DK og i Schecke-, Hollænderklubben.

Jeg havde 4 wienere med. Alle unger efter en han fra Mattias og den norske hun. Det blev til én med 95 point og 3 med 94,5 point, så det var også ganske godt. Mattias havde Bedst i Racen med en sort wiener han, men én af mine hunner blev bedste hun i racen. Mattias og jeg deltog i Double konkurrencen, hvor to avlere deltager med 4 dyr, hvor alle deres point lægges sammen.
Vi fik en fantastisk 3. plads og Bronzemedalje. Vi har taget dette søde billede af vores bedste bamser.
1,0 hvid wiener 95 point og 1,0 sort wiener 95,5 point

Landsudstillingen 2017 blev også helt speciel for mig, da jeg lørdag formiddag bestod dommerprøven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar